Welkom bij Wielrenforum - de plek voor de wielerfanaat.
Bike2Build
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Standaard

Dag Allemaal,

Even voorstellen: Mijn naam is Rob Ahlers, 34 lentes en woonachtig in Groningen.

Ik had al een mountainbike en een cross-hybride (Merida/Cannondale) in de schuur staan en daar is afgelopen week deze Cannondale racefiets bijgekomen.

Ik heb geen ervaring met racefietsen maar wil daar graag verandering in brengen. Vandaar dat ik deze fiets op Marktplaats (...) heb gekocht. De maat is 58/59 en ik ben 1.88 lang.

De afmontage is met Tiagra wat aan de magere kant misschien, maar dat kan ik later altijd nog upgraden natuurlijk. Hij ziet er verder netjes uit. Ik heb er €475,- voor betaald.

Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over deze fiets? Jaartal bijv. en of het frame inderdaad zo goed is als ik hoop. En wat ik (eventueel) het best als eerst zou kunnen vervangen?

Groeten,

Rob
    Laatst gewijzigd door Rob_76; 28-08-10 om 11:16.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob_76 Bekijk Berichten
    Dag Allemaal,

Even voorstellen: Mijn naam is Rob Ahlers, 34 lentes en woonachtig in Groningen.

Ik had al een mountainbike en een cross-hybride (Merida/Cannondale) in de schuur staan en daar is afgelopen week deze Cannondale racefiets bijgekomen.

Ik heb geen ervaring met racefietsen maar wil daar graag verandering in brengen. Vandaar dat ik deze fiets op Marktplaats (...) heb gekocht. De maat is 58/59 en ik ben 1.88 lang.

De afmontage is met Tiagra wat aan de magere kant misschien, maar dat kan ik later altijd nog upgraden natuurlijk. Hij ziet er verder netjes uit. Ik heb er €475,- voor betaald.

Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over deze fiets? Jaartal bijv. en of het frame inderdaad zo goed is als ik hoop. En wat ik (eventueel) het best als eerst zou kunnen vervangen?

Groeten,

Rob
    Rob,

Welkom op dit forum.
    Wat ik je aan wilt raden is om naar een fietsspeciaalzaak te gaan.
    Daar een meting laten doen, dan kunnen zij zeggen dat de framemaat van je fiets goed is.
    Tevens kunnen zij dan ook de fiets helemaal op jouw lichaam afstellen , dit kost miscchien wel wat geld.
    Heel veel die op een fiets zitten springen er zo op , en krijgen naderhand diversen klachten.
    Zit je eenmaal goed op je fiets, nou dan kan je kilomters gaan maken hoor.

Gr Westlander
    Super Moderator

Standaard

Fiets ziet er netjes uit hoor....Cannondale is een topmerk

Standaard

zonde... maar was geen klassementsrijder

__________________________________________________ ______
    Equilibradoras de Ruedas
    Elevadores De Coches
    Reparación de Coche

Standaard

zonde... maar was geen klassementsrijder